Курсове навчання

line

Дизайн інтер'єру в 3Ds Max

Даний курс навчання дизайну інтер'єру в 3Ds Max дає базові знання програми, необхідні для серйозного моделювання об'єктів у дизайні інтер'єру. Тривимірне моделювання дає можливість реалістично створювати абсолютно фантастичні проекти або навпаки, точно відтворювати реальний світ. Спеціаліст в 3ds max може відтворити до найдрібніших деталей майбутній інтер'єр, грунтуючись на реальних каталогах меблів, устаткування, оздоблювальних матеріалів та ін. Широкі можливості програми перетворюють 3ds Max в ідеальний інструмент для творчості.

Крім цього, при реалізації дизайнерських рішень, візуалізація об'єкта в програмі 3Ds Max є дуже потужним і ефективним засобом впливу на замовника і дозволяє найбільш повно представити всі ідеї дизайнера.

На заняттях курсу дизайн інтер'єру 3d max, слухачі вивчають побудову тривимірних макетів приміщень, використовуючи модифікатори.

Програма курсу «Дизайн інтер'єру 3ds Max» розрахована на людей, які не мають базових знань в області роботи в даній програмі.

Програма курсу «Дизайн інтер'єру в 3Ds Max »:

1 . Основні навички і прийоми роботи з програмою

1.1 Запуск програми.
1.2 Знайомство з інтерфейсом програми: головне меню, панелі інструментів, командні панелі, вікна проекцій, їх призначення та налаштування.
1.3 Види проекцій в 3D Max.
1.4 Створення найпростішої тривимірної сцени.
1.5 Налаштування сітки координат. Тривимірний простір в 3D Max .

2 . Об'єкти

2.1 Поняття тривимірного об'єкту. Вершини, ребра, грані об'єкта, їх видимість.
2.2 Габаритні контейнери.
2.3 Категорії об'єктів, їх призначення.
2.4 Імена об'єктів.
2.5 Створення простих об'єктів, установка їх параметрів.

3 . Перетворення об'єктів і груп об'єктів

3.1 Створення груп об'єктів.
3.2 Керування відображенням об'єктів у вікнах.
3.3 Способи виділення об'єктів: за допомогою рамки, за категоріями, по іменах.
3.4 Перетворення об'єктів: переміщення, масштабування, поворот, розтягування -стиснення, копіювання.
3.5 Групування та ієрархічне зв'язування об'єктів — різні можливості.

4 . Моделювання предметів

4.1 Створення предметів інтер'єру.
4.2 Способи створення коробки приміщення.
4.3 Перетворення віртуальної коробки приміщення, з урахуванням параметрів реального середовища.
4.4 Моделювання стін, віконних і дверних прорізів.
4.5 Моделювання предметів інтер'єру і меблів.

5 . Моделювання освітлення. Створення різних варіантів освітлення об'єктів моделювання.

5.1 Різні джерела світла в 3ds Max.
5.2 Створення та налагодження джерел світла.
5.3 Вивчення параметрів джерел світла .
5.4 Правила установки світла в замкнутому просторі інтер'єру ,
5.5 Практична робота з висвітлення інтер'єру.

6 . Інтер'єрне текстурування об'єктів.

6.1 Текстурування предметів інтер'єру і меблів.
6.2 Детальна робота по створенню та налаштування текстур в сцені.

7 . Візуалізація об'єктів моделювання.

7.1 Текстурування і візуалізація об'єктів моделювання.
7.2 Використання налаштувань Vray для більшої реалістичності картинки.

8 . Постобробка

8.1 Постобробка проекту в Photoshop.

9 . Практична частина :

— Створення та структуризація папок для роботи над проектом.
— Зведення стін за імпортованим кресленням різними методами, створення приміщення, створення матеріалів для стін, підготовка карт.
— Налаштування освітлення в Vray. Огляд параметрів зв'язки VRaySun — VRaySky, настройка інтер'єрного освітлення.
— Налаштування VRayPhysicalCamera.
— Створення моделі і матеріалу паркету. Огляд необхідних параметрів VRayMtl.
— Створення плінтуса. Sweep, Spline, Loft. Меппінг.
— Моделювання простих корпусних меблів за допомогою примітивів і Editable Poly (зняття фасок, розбиття полігонів), меппінг в UVWmap.
— Моделювання декору за допомогою модифікатора обертання Lathe, полімоделлінга, Loft — моделлінг, NURBS — моделлінг.
— Створення матеріалів скла, порцеляни, металу. Використання процедурних матеріалів.
— Моделювання, текстурінг і меппінг декоративної ротанкгової коробочки. МетодSweep і Spline .
— Створення торшера — світильника, вивчення VRay2SidedMtl.
— Моделювання фіранок за допомогою модифікатора Cloth. Налаштування матеріалу тюлі.
— Створення килима способами VRayFur, Hair & Fur, Displace, Scatter.
— Моделювання класичного крісла з різбленням по дереву. Створення складок полімоделлінгом і за допомогою Displace. Побудова правильної топології сітки.
— Моделювання стеганого дивана з гудзиками.
— Підсумкова творча робота з курсу « Дизайн інтер'єру в 3D Max ». Захист проекту.

Заняття на курсі 3d max проходять в режимі: теорія — демонстрація — практичне завдання

Термін навчання:
від 3 до 6 тижнів (в залежності від обраного часу навчання). Всього 40 академічних годин.

Вартість всього курсу:
1000 грн.

Час проведення занять:
— З 18.30 — до 21-00 (будні дні, 2 рази на тиждень);
— З 10.00 — 16.00 (субота);
— З 15.00 — 20.00 (субота);
— З 10.00 до 15.00 (будні дні, 2 рази на тиждень);
— З 15.00 до 20.00 (будні дні, 2 рази на тиждень).

_____________________________________________________________________________

Для записи на курсы, или для получения дополнительной информации звоните за указанными телефонами:

ЧЕКАЄМО НА ВАС ВЖЕ СЬОГОДНІ!

вернуться наверх ▲вернуться наверх ▲