Курсове навчання

line

Програма курсу Інтернет маркетингу

Програма курсу Інтернет-маркетинг

1. Інтернет-маркетинг. Короткий огляд курсу

  • • Поняття Інтернет -маркетингу та його складових.
  • • Спектр інструментів Інтернет-маркетингу. Їх плюси і мінуси.
  • • Дослідження ринку та визначення цільової аудиторії  (B2B, B2C моделі).
  • • Дослідження конкурентів. Пошукові машини як інструмент досліджень.

 

2. Веб-сайт, як місце продажу.Характеристики, значення, головні  складові

  • • Класифікація веб-сайтів та мета застосування:
  • а)  інформаційне наповнення (інформаційний ресурс, веб-сервіс, Інтернет-  представництво);
  • б) фізичне розташуванню та  доступність веб-сервісів;
  • в) технології відображення та наповнення (статика/динаміка).
  • Сайти, як Інтернет-представництва власників бізнесу (сайт-візитівка, промо-сайт, Інтернет-магазин, корпоративний сайт, інформативний сайт, Інтернет-портал). • Етапи розробки веб-сайтів.
  • • Етапи розробки веб-сайтів.

 

3. Дизайн і Юзабіліті сайту

  • • Закони сприйняття інформації.
  • • Основи веб-дизайну. Колір, Шрифти, Піктограма. Типи макетів веб-сайту.
  • • Поняття юзабіліті сайту. Що таке юзабіліті-тестування.
  • • Методи тестування веб-сайту.

 

4. Пошукова оптимізація сайту (SEO). Частина 1

  • • Поняття і призначення SEO.
  • • Механізм роботи пошукових систем. Індексація сторінок. Її значення і маніпуляція індексацією. Карта сайту  (Sitemap), файл robots.txt.
  • • Ключові слова та пошукові запити. Релевантність пошукових запитів і ранжирування результатів пошуку. Підбір і перевірка ключових слів в Рамблер, Яндекс і Google.
  • • Визначення позицій сайту по пошуковим запитам.  Огляд інструментів.
  • • Внутрішня оптимізація сайту (ключові слова, семантичне ядро сайту, фактори внутрішньої оптимізації).

 

5. Пошукова оптимізація сайту (SEO). Частина 2

 

     

  • • Внутрішня оптимізація: робота з текстовим наповненням. Копірайт, рерайт та оптимізація текстів під пошукові системи.
  • • Наповнення  та оновлення сайту.
  • • Характеристики індексованого коду (теги HTML, CSS, JS). Флеш-  сайти. Сніппети.
  • • Внутрішні посилання на сайті. Правильна перелінковка.
  • • Поведінкові чинники ранжирування.
  • • Зовнішня оптимізація сайту:
  • а) зовнішні фактори ранжирування сайту;
  • б) зовнішні посилання, їх вага і якість; методи отримання посилань;
    в) робота з біржами посилань, статей, оглядів, прес-релізів;
  • г) сервіси автоматичного просування сайтів;
  • д) стратегії роботи при зовнішньому просуванні; помилки просування, штрафи і санкції пошукових систем.
  • • Реєстрація на картах Google і Яндекс.
  •  

 

6. Контекстна реклама


     

  • • Поняття контекстної реклами. Системи контекстної реклами.
  • • Вчимося працювати з GoogleAdWords. Створення рекламної кампанії на прикладі від А до Я.
  • • Підбір ключових слів.  Створення груп оголошень.
  • • Тексти рекламних оголошень. Показники якості  і розширені функції.
  • • Знайомство з Яндекс Директ. Відмінності від Google AdWords.
  • • Оцінка  ефективності контекстної реклами.
  •  

7. Банерна  реклама

     

  • • Банерна реклама, особливості її застосування. Банерна рекламна компанія в Інтернеті.
  • • Банерні мережі та специфіка їхньої роботи. Види та формати банерів. Як правильно вибрати майданчик для банерного розміщення. Ефективність   банерної кампанії.
  • • Банерна реклама в соціальних мережах.
  • • Тізерна реклама, як вид банерної реклами. Види тизерів, тизерних мереж.
  • • Медійна реклама.
  •  

8. Веб-аналітика

  • • Поняття веб-аналітики. Цілі аналізу відвідуваності сайту. Засоби аналізу, зовнішні (лічильники)  і внутрішні (хостинг).

 

 

 

 

 

 

 

  • • GoogleAnalytics, Яндекс та інші системи збору статистики.
  • • Практика роботи з GoogleAnalytics. Розбір інтерфейсу системи.
  • • Ключові індикатори ефективності (KPI).
  • • Складання звітів  в Google Analytics.
  • • Вибір оптимального інструментарію для збору статистики по сайту.

9. Просування в соціальних мережах

 

 

 

 

 

 

 

 

     

  • • Основні соц.мережі: Facebook, Вконтакте, Одноклассники.  Аудиторія соціальних мереж.
  • • Аккаунт, сторінка, група, додаток. Методи просування в соціальних мережах. Аналіз активності конкурентів,  розробка стратегії просування.
  • • Twitter (сервіс мікроблогів). Особливості просування. Блогінг. Можливості, цілі використання блогів. Оптимізація блогу під соціальні мережі. Просування блогу.
  • • Правильні настройки профілю, методи платного і безкоштовного просування, активність соціальних  мереж (конкурси, акції, програми та ін).
  • • Управління репутацією компанії в інтернет. PR і анти-PR.
  •  

    10. Інші методи залучення клієнтів: DirectMail, Лідогенерація

  • • Види e-mail розсилок. Сервіси підписок на розсилки та організації масової поштової розсилки.
  • • Як скласти ефективний лист для e-mail розсилки.
  • • Поняття Лідов і лідогенераціі. Вигоди для бізнесу.
  • Після закінчення курсу Ви отримуєте  сертифікат державного зразка.

      Якщо ви хочете знати як: 

      1. • знизити витрати компанії;
      2. • побудувати партнерські відносини компанії зі споживачами;
      3. • здійснювати просування товарів та послуг, бренду в мережі Інтернет;
      4. • швидко реагувати на запити споживачів та вимоги партнерів, а найголовніше формувати їх самостійно;
      5. • глибоко вивчати цільові сегменти, конкурентів, їх продукцію, партнерів

      курс «Інтернет-маркетинг» для Вас!

      Наш курс Інтернет-маркетингу в Києві  допоможе Вам адаптуватися до нових умов!

       

      За більш детальною інформацією звертайтесь за телефонами: 

      (044) 485-28-18

      (044) 485-27-50

      (095) 425-65-69

      (096) 994-99-56 пн-пт 900-1900

      e-mail: ipkprom@gmail.com

       

      Графік роботи: 

      Понеділок – Середа 900-1800

      Четвер  – 900-1900

      П’ятниця –  900-1600

       
     
вернуться наверх ▲вернуться наверх ▲