Підвищення кваліфікації

line

Спеціалісти відділу кадрів

images (1) - копия

«КАДРОВЕ ДІЛОВОДСТВО.  МЕНЕДЖЕР  З  ПЕРСОНАЛУ»

 

УВАГА!

Відкриття

14.04.2018

 

Інститут підготовки кадрів промисловості більше 15 років співпрацює з центрами зайнятості і завжди уважно відстежує актуальні потреби ринку праці, що дає можливість пропонувати слухачам найбільш популярні спеціальності та напрямки навчання.

В даний час одним із таких напрямків є курс «Кадрове діловодство. Менеджер з персоналу».

Навчання на курсах менеджерів з персоналу і кадрового діловодства дає знання та вміння тим, хто хоче освоїти роботу менеджера з кадрів, навчитися управляти персоналом, правильно оцінювати, розвивати кадри та формувати кадрову політику.

У програмі - вивчення основних завдань управління, трудового кодексу, структурних наказів, порядку ведення кадрового діловодства, соціально-психологічних основ керівництва тощо.

Успіх завжди є результатом всього  декількох кроків в потрібному напрямку (Ел Бернштайн)

 

Администратор (2)

 

Вартість навчання: 3000грн., за курс...

Група вихідного дня (по суботах, 3 10.00 до 16.00) - 2 місяці.

Вечірня група (3 рази на тиждень, 3 18.30 до 20.30,  )  - 2 місяці.

Експрес курс -   (3 рази на тиждень, 3 11.00 до 15.00) - 1 місяць.


По закінченню видається свідоцтво   державного підприємства

«Працівник кадрових служб. Менеджер з персоналу».

Допомога у працевлаштуванні.

Програма курсу:

1. Завдання, функції, структура кадрової служби.

2. Кадровий аудит.

3. Документи, які регламентують діяльність кадрової служби.

4. Контроль за термінами виконання документів.

5. Правила оформлення документів відповідно до стандартів.

6. Нормативні документи: довідник кваліфікаційних характеристик, Державного класифікатора професій ДК 003.

7. Правила розробки, написання, погодження та затвердження посадової інструкції.

Практика: складання посадової інструкції.

8. Штатний розклад підприємства як нормативно-правовий (локальний) документ:

— практика складання та затвердження

— внесення змін

— застосування.

Практика: складання штатного розкладу.

9. Правила внутрішнього трудового розпорядку: розробка, узгодження, затвердження.

10. Колективний договір.

11. Оформлення прийому на роботу, укладання трудового договору на основі КЗпП України.

12. Трудовий договір

— процедура прийому на роботу;

випробувальний термін

— контрактна форма договору;

— особливості прийому на роботу за сумісництвом;

— особливості прийому на роботу інвалідів;

— переведення на іншу роботу;

— порядок звільнення з роботи.

13. Порядок оформлення, ведення, внесення змін і облік трудових книжок.

14. Документи для оформлення пенсій.

15. Обчислення стажу.

16. Оформлення службових відряджень.

17. Види звітності.

18. Складання і здача обов'язкової звітності. Особливості заповнення. Терміни подачі. Закон № 5067 «Про зайнятість населення».

19. Виконання квот в розмірі 5% середньооблікової чисельності штатних на працевлаштування громадян, що мають додаткові гарантії у сприянні працевлаштуванню; № 3-ПН «Інформація про Попит на РОбочий силу (Вакансій)»; № 4-ПН (план) «Звіт про заплановане вівільнення працівніків»; № 4-ПН (факт) «Звіт про фактічне вівільнення працівніків; Форма № 10-ПІ «Звіт про зайнятість й працевлаштування інвалідів». № 1-ПВ термінова - місячна «Звіт з праці» № 1-ПВ термінова - квартальна «Звіт з праці» № 3-ПВ термінова - піврічна «Звіт про використання робочого часу» № 6-ПВ річна «Звіт про Кількість працівників, їхній якісний склад та професійне навчання »

20. Матеріальна відповідальність працівників.

21. Правила оформлення відпусток. Види і тривалість відпусток.

22. Захист персональних даних працівника. Документи роботодавця, що встановлюють порядок обробки персональних даних працівника.

23. Підбір і розстановка персоналу. Конкурс на заміщення посад

-Підбір і розстановка персоналу

— Порядок проведення атестації робочих

— Перепідготовка та підвищення кваліфікації.

24. Управління персоналом.ьСучасна система управління персоналом. Досвід кращих компаній.

— Сучасні технології оцінки персоналу.

— Мотивація персоналу.

— Формування корпоративної культури.

— Психологічні аспекти роботи з персоналом.

25. Підсумковий контроль знань (тестування).

Викладачі курсів:

Басмат Лідія Гаврилівна

Викладач предметів: трудове право, кадрове діловодство, кадрова безпека, HR-менеджмент та інш, вищої школи управління на курсах підвищення кваліфікації керівників кадрових служб, з більш ніж 15 річним досвідом роботи в кадровій службі від начальника відділу кадрів до директора з управління персоналом.

Визнана Всеукраїнською асоціацією кадровиків експертом з кадрового діловодства.

Є автором ряду статей у професійному журналі «Довідник кадровика» З 2017 року друкую свої статті ще в одному журналі «Кадровик України»

Ряд статей орубліковано на сайті Всеукраїнської асоціації кадровиків та  на сайті HR  Лига сообщество кадровиков и специалистов по управлению персоналом

Неодноразово була запрошена як гість телеканалу «Надія» в якості експерта з питань трудового права та кадрового діловодства.

Є розробником тестових та практичних завдань для визначення кращого кадровика в номінації «Кадровик року»

Запрошувалася як доповідач на Національну галузеву конференцію для підприємств паливно-енергетичного сектору.

З 2016 року спіпрацюю з Українським Центром підготовки перепідготовки та підвищення кваліфікації кадрів лісового господарства “Укрцентркадриліс” як лектор

З 2017 року співпрацюю з “Професійними виданнями” в якості лектора на семінарах для працівників кадрових служб, бухгалтерів, юристів, директорів підприємств.

Лобенко Віктор Іванович

Освіта - вища. Ведучий кадровик України.

Досвід роботи за фахом кадрове справа:

— начальник управління кадрів і кадрове політики Міністрерства промислової політики України (1993—1998 рр);

— начальник управління кадрів ДП ​​«УкрСпецЕкспорт» (1998—2015 рр)

— брав участь у формуванні кадрової служби державного концерну «Укроборонпром».

Має державні нагороди: — заслужений працівник машинобудівної галузі України; — нагороджений медаллю «За працю і звитягу».

ТЕМИ ДЛЯ СЕМІНАРІВ

  1. Прийняття на роботу
  • Вимога, котру ігнорують більш як 90 % кадровиків. Приймаючи працівників на роботу.
  • Як не попасти на гачок при оформленні працівників з виконанням роботи вдома.
  • Які документи, відповідно до ст.24 КЗпПУ може подати громадянин при прийнятті на роботу замість паспорта?
  • Максимальна кількість підприємств, визначена законодавством, на яких одночасно може працювати працівник.
  • Найпоширеніші помилки при складанні письмових трудових договорів.
  • Уникнення помилок при встановленні випробування. Чи можна скоротити для працівника термін випробування?
  • Чи дозволяється переводити та переміщати працівників на нижче оплачувану роботу?
  • Камінь спотикання для роботодавця при запровадженні зміни істотних умов праці.
  • Помилки, при оформленні громадян на роботу, що призводять до прихованих трудових відносин.
  • Термін повідомлення фіскальних органів про прийняття на роботу працівника. Вихід із ситуації, коли необхідно прийняти на роботу працівника день-у-день.
  • Прийняття на роботу громадян, котрі мають додаткові гарантії у сприянні працевлаштування.
  • Як не допустити помилок при працевлаштуванні інвалідів.
  1. Розірвання трудового договору
  • Найпоширеніші помилки, що допускають кадровики і які дорого обходяться для роботодавця.
  • Підстави припинення трудового договору. Підводна частина айсбергу на яку кадровики не звертають увагу.
  • Коли можна звільнити працівника за п.4 ст 36 КЗпПУ?
  • Увага! Особливості припинення трудового договору з ініціативи працівника.
  • Як не потрапити роботодавцеві до пастки при розірвання трудового договору з працівником.
  • Чи насправді дозволяється звільняти працівників, котрі мають переважне право на залишенні на роботі?
  1. Робочий час
  • Підводні каміння при встановленні підсумованого обліку робочого часу.
  • Гнучкий режим робочого часу та особливості його запровадження.
  • Як уникнути помилок при встановленні норм робочого часу різним категоріям працівників?
  • Чи потрібна згода працівника при залученні його до надурочних робіт?
  • Оплата чи відгул за роботу надурочно?
  • Уникнення помилок при запровадженні роботи в нічний час.
  • Типові помилки при залученні працівників до роботи у святкові та вихідні дні.
  • Так все таки чи завжди надається інший день відпочинку за роботу у вихідні та святкові дні.
  • Обходимо гострі кути при запровадженні роботи на умовах неповного робочого часу
  1. Час відпочинку
  • Найпоширеніші помилки при наданні щорічних відпусток.
  • Випадки коли роботодавець стає заручником прав працівників стосовно відпусток та як цього уникнути.
  • Проблеми при наданні соціальних відпусток та їх вирішення.
  • Увага! Чи належить розлучена жінка відповідно до законодавства до категорій жінок які виховують та утримують дітей самі? Які нормативно-правові акти зобов’язують кадровиків це підтверджувати.
  • За яких умов можна вважати, що є дві або декілька підстав при наданні відпустки працівникам, котрі мають дітей?
  • Поділ відпусток: це право чи обов’язок роботодавця?
  • Навчальні відпустки. За яких обставин власник може відмовити працівникові в наданні такої відпустки?
  • Відпустки без збереження заробітної плати. В які лабіринти можна потрапити при наданні таких відпусток?
  • Як не потрапити до пастки при компенсації відпусток?
  1. Додаткова робота
  • Яким питанням кадровики не надають значення при оформленні працівників за сумісництвом, та які негативні наслідки доведеться пожинати.
  • В яких випадках оформляємо працівників на роботу на умовах неповного робочого часу а в яких за сумісництвом?
  • Суміщення посад. Суттєва різниця між сумісництвом та суміщенням.
  • Чи можна оформити суміщення посад кільком працівникам на період відсутності основного працівника?
  • Збільшення обсягу виконуваних робіт або розширення зон обслуговування. В яких випадках застосовуються ці поняття. Чи є в них суттєва різниця.
  • Збільшення обсягу виконуваних робіт чи суміщення посад. Правильно розставляємо акценти.
  • Чи можна вважати тотожними поняття тимчасове заступництво і покладення виконання обов’язків на період відсутності основного працівника.
  • Чи можна приймати на вакантну посаду тимчасово виконуючого обов’язки? Чи таке оформлення може бути лише у разі відсутності основного працівника?
  1. Аудит кадрової документації.
  • Типові помилки при оформленні розпорядчих документів.
  • Типові помилки при веденні та зберіганні трудових книжок працівників.
  • Увага! Так все — таки які документи повинні міститися в особових справах працівників?
  • Аудит облікових кадрових документів
  • Основні помилки при складанні штатного розпису.
  • Що найчастіше не враховується при складанні робочих та посадових інструкцій?
  • Як правильно прописати Правила внутрішнього трудового розпорядку, щоб це не був документ для «галочки».
  • В чому суть положень про відділи. Чи обов’язково їх мати на підприємстві?
  • Структура управління підприємства.
  • Колективний договір — обов’язок чи  волевиявлення?
  • Слабкі місця при оформленні письмового трудового договору.
  1. Кадрова звітність.
  • Дві групи звітів, до яких мають відношення кадровики.
  • Звіти, що подаються до центру зайнятості. Вимоги щодо подання таких звітів.
  • Звіти що подаються до фонду інвалідів. Вимоги щодо їх подання.
  • Звіти, що подаються в Державне статистичне управління. Вимоги щодо їх подання.
  • Відповідальність за невчасне подання або не подання звітів та за недостовірність інформації у звітах.
  1. Трудові книжки працівників.
  • Найпоширеніші помилки при внесенні записів до трудових книжок про прийняття та звільнення працівників.
  • Як вийти із ситуації коли працівник змінив декілька місць роботи, а потім побачив, що дата народження на титульній сторінці записана неправильно? Адже такі книжки вважаються зіпсованими і повинні бути списані підприємством яке вносило запис.
  • Особливості внесення запису про сумісництво.
  • Запис котрий ігнорують більш як 90 % кадровиків, а відтак не вносять до трудової книжки.
  • Як правильно внести запис про зміну назви підприємства?
  • Дії кадровика у випадку коли працівник не бажає щоб у його трудовій книжці був внесений запис про незаконне звільнення.
  • Порядок дій кадровика у випадках, коли трудова книжка видається працівникові на руки.
  • Порядок видачі вкладиша до трудової книжки працівника та як правильно його вшити,
  • Випадки видачі дубліката трудової книжки та внесення записів у дублікат.
  1. Порядок перевірки підприємств на дотримання законодавства про працю.
  • Державний контроль та державний нагляд чи є суттєва різниця.
  • Основні права та обов’язки обов’язки інспекторів з праці при проведенні перевірки.
  • Основні права та обов’язки роботодавця при проведенні перевірки.
  • За яких умов власник може відмовити інспекторові з праці у проведенні перевірки.
  • Документи, що перевіряють інспектори з праці.
  • Документи, що складаються по завершенні перевірки.
  • Відповідальність за невиконання вимог законодавства.
  1. Оплата праці.
  • Чи насправді дотримуються підприємства законодавства про оплату праці укладаючи трудовий договір із сумісниками?
  • Як не схибити при оплаті праці у святкові і неробочі дні.
  • Так все – таки оплата чи надання іншого дня відпочинку за роботу у святкові та вихідні дні?
  • Увага! Відгул чи оплата за роботу надурочно?
  • Який термін встановлений законодавством для повідомлення працівників про збільшення розмірів посадових окладів?
  • Що саме не беруть до уваги роботодавці при оплаті додаткових робіт?
  • Чи насправді дотримується роботодавець вимог про оплату праці при встановленні підсумованого робочого часу.
  • Чи можна не виплатити працівникові відпускні менше ніж за 3 дні до початку відпустки?
  • Чого варта помилка при нарахуванні всіх належних працівникові сум від підприємства у разі звільнення?
  • Оплата у разі простою. Випадки коли простій не оплачується.
  • Чи обов’язкове повідомлення працівника про розмір заробітної плати?
  • Оплата нічних годин роботи. Чи належить працівникові компенсація за роботу в нічні години?
  1. Пенсійна реформа. Зміни, що відбулися.
  • Пенсійний вік для чоловіків та жінок. Чи відбулися зміни?
  • Страховий стаж. То ж який страховий стаж необхідно мати при виході на пенсію? Які періоди, тепер входитимуть до страхового стажу?
  • Від чого залежатиме розмір пенсії? Чи зберегла реформа поняття “мінімальна пенсія”?
  • Чи можна буде працювати пенсіонерам? Які зміни приготувала реформа?
  • Пенсії за вислугу років. Чи торкнулась їх реформа?
  • Спеціальні пенсії. Хто їх отримуватиме після реформи?
  • Достроковий вихід на пенсію. Після реформи це реально?
  1. Матеріальна відповідальність
  • Чи можна укладати договір про повну матеріальну відповідальність з усіма працівниками підприємства?
  • Часткова матеріальна відповідальність. На які категорії працівників вона поширюється?
  • В яких випадках застосовується колективна відповідальність?
  • Порядок покриття шкоди.
  • Межі матеріальної відповідальності.
  • Чи може застосовуватись до працівників обмежена матеріальна відповідальність?
  • Чи несе матеоріальну відповідальність працівник, якщо з ним не було укладено договір про повну матеріальну відповідальність?
  1. Аналіз судової практики.Оскарження постанов про накладення штрафів Держпраці.
  • Аналіз судової практики.
  • За які порушення накладаються штрафні санкції на підприємство інспекцією Держпраці?.
  • Від максимального до мінімального штрафу. У Держпраці щодо роботодавця є вибір у розмірі накладення штрафу.
  • Випадки, відміни судами штрафних санкцій до роботодавців. (Судова практика)
  • Уникнення помилок при проведенні перевірок Держпраці, а відтак і уникнення штрафів. (Аналіз судової практики)
  • Законопроект, який має обмежити тиск перевіряючих із питань праці.
  • Як розглядає Держпраці стажування без оформлення? Це вихід чи пастка? (Судова практика)
  • Хитрощі Держпраці з виявлення непрацевлаштованих працівників.(Аналіз судової практики)
  • Як органи Держпраці можуть знати про стан справ на Вашому підприємстві не відвідавши його?
  • Чи врятує від штрафу укладення трудового договору в день перевірки?
  1. Основні вимоги щодо підготовки та здачі

кадрових документів в архів

  • Систематизація та зберігання документів у діловодстві
  • 2 Номенклатура справ, вимоги щодо її складання.
  • Основні правила формування справ.Найпоширеніші помилки при формуванні справ.
  • Зберігання документів у діловодстві
  • 5 Комплектування архіву
  • Вимоги до оформлення справ, що підлягають архівному зберіганню
  • 7. Складання та оформлення описів справ структурного підрозділу
  • Передавання справ до архіву установи

До послуг слухачів: гуртожиток готельного типу,  бібліотека та приємна атмосфера в процесі навчання.

За додатковою інформацією звертайтесь за телефонами:

(044) 485-28-18

(066) 600-56-50

(096) 264-66-01

(063) 721-01-72

Київ, вул. Лук'янівська 65/67

Чекаємо   саме  на  ВАС !

 

вернуться наверх ▲вернуться наверх ▲